Sunday, October 21, 2007

dunyayi kurtarmak?

Gecenin karanlik bir zamani. Hosumuza giden, birasini begendigimiz tek bar olan yeni mekanimizda kendi capimizda dunyayi kurtariyoruz. Yasadigim yerdeki farkli milletlerin, uyumlu yasantisindan, 3 asagi 5 yukari benzer dunya goruslerinden, hedeflerinden, yasama bicimlerinden, Amerikali, Hintli, Meksikali vs. diyerek on yargiyla yaklastigimiz binlerce insanin on yargilarimizi curutecek hallerinden kaynakli kendi capimdaki dunya barisi senaryomu tartisaduruyorum. Ve gecenin sonunda cakirkeyf bir halde evime donuyorum.

Ilk isim bir milliyet.com.tr bir de sozluk acmak. Milliyete goz gezidiriyorum. Birinin kalbi iki kere durmus hayata dondurmusler. Jennifer lopez'in hamile olduguna inanir miymisiz. Tugay 30 metreden gol atmis. Bobo yeni bir efsane yaratmis. Ve siyah bir fontun uzerinde 16 sayisi. Ve sozluk ekraninda don bebegimle gelen gri bir fontun uzerinde 66 sayisi. solundaki yazi 21 ekim 2007 hakkari pkk catismasi.

Ayrintilari okuyorum. Kopru havaya ucmus. Komandolarimizla saatler boyu suren bir catisma olmus vs. vs... Bir kere daha bogazim dugumleniyor. Gozlerim yasariyor.. En son sevgilimden ayrilirken yasadigimi hatirliyorum bu sahneleri. Simdi ise ayri bir ayrilik acisi hissettiklerim. Yine icimden gelip bogazima kadar cikip takilan, orda dugumlenen bir his...

Kimseye kizamiyorum. Kimseden nefret edemiyorum. Biliyorum ki kizilmayan, nefret edilmeyen hicbir sey ve kimse kalmadi son 20 yilda. Ve hic birsey degismedi.

Bekliyorum sadece dugumun cozulmesi icin..

Godspeed You! Black Emperor - Motherfucker=Redeemer (Part 1)

No comments: