Wednesday, October 3, 2007

yazmak rahatlatir

Bu sozu kendimden biliyordum sadece. Ama gordum ki en yakinimdaki insanlar da canlari sikilinca bu yolu tercih ediyorlarlarmis. O yuzden ustlenmekten vazgectim. Butun dunyaya yonlendirdim bu sozcukleri.

Bu sozcugu kurmamla basladi burda birseyler yazma hevesim ve bir sekilde burada buldum kendimi bu Turkce karakter kullanamadigim bir ekim gununde. Onceden iki kisilik pek cok sey yazmayi deneyen bir insan olarak "Nedir bu cami acip disariya bagirma hevesin?" ve de "Peki niye rahatlamak ister bir insan?" diye sordugumda "Demek ki sIkIlmIstIr bir seylerden. Paylasacak birini ariyordur." yaniti aliyorum kendimden cok basit bir sekilde. Ima edilen seylerin buradaki ilk yazilarima taban olusturacagini dusunuyorum bugun itibariyle. Onumuzdeki gunlerde neler yazilir cizilir merak ediyorum diye eklemeden de edemiyorum. Her yazdigimi aklin ve kalbin o sessiz catismasina adiyorum.

Enigma - Between Mind and Heart

No comments: