Monday, January 7, 2008

22

Sanslilik ve sanssizlik arasindaki cizginin uzerinden defalarca gectim. Tanriya, rassal degiskenlerine, yuvarlak dunyasina ve okyanuslarina cok defa kizdim. Sonrasinda bu yaziyi yazmam icin beni buraya oturttugu icin tesekkur ettim kendisine.

Bana onu hatirlaticak tek buz kutlesinin Gronland olacagini tahmin ederdim. Uzerinden uctugumuz penguenlerin ayaklarinin altindaki o buyuk beyazlik. Ama yanildigimi farkettim. Uzerinden yururken dusmemek icin birbirimize tutunduk uzun bir sure..

Elinden tutmak isterdim ama yapamadim. O kaygan zeminde dusersek beraber dusecektik.. ve biliyorum ki ikimiz de usuyecektik. Biraktim cebinde kalsin istedim. O da ayni fikirdeydi. Fazla uzak kalmak istemedim, kolundan tuttum ve boylece yeni ayriligimiza geldik. Yine bir yesil gun diye aklimdan gecirdim..

Bu guzel gun ve onun yilbasina gore simetrigi.. Arasindaki birbirinden guzel mantiksizlik oyunlarimiz.. Hic duyulmamis, en tuhaf randevularimiz.. Ve en sonundaki mantikli, en dandik hediyelerimiz.. Ama hani dandik diyince gulumserdik?

Slowdive - Country Rain

No comments: